|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!! jag har köpt toning och undrar om det finns firma som kan tona rutorna här i västmanland !! helst i västerås ! men går lika bra i örebro med!! | |
|
Marco på nerikesglas i Kumla är riktigt bra. Han gjorde en V40 som jag hade en gång i tiden. //Henrik |
|
| Okej men vet du hur mycket du fick betala ? | |
|
De här färdiga skivorna man kan köpa, vad heter de och är det någon som vet ifall de är bra? Som jag minns det var de mycket billigare än att lämna in på toning. MVH Robert |
|
| Du har inte länkat nåt! Vet tyvärr inte vad du riktigt menar , kan vara så att jag e trött :) | |
|
Solarplexius repas lätt, ger ljud i från sig, sitter sådär och gör så att man inte kan veva ner rutorna. Har en uppsättning på vinden till en E61. Länk Tror inte så många seriösa firmor sätter solfilm som du har med dig. De är vana att använda ett visst fabrikat och om det är billiga film blir de inte så bra resultat. |
|
| Kommer inte ihåg riktigt då det är flera år sedan. Men runt 2500-3000 inkl film för sju rutor har jag för mig. Men jag fick inget kvitto?.. Vet inte om han kör något privat fortfarande.. | |
|
På min XC70 betalade jag 4 000 för 5 rutor. MVH Robert |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.