|
|
|
|---|---|
|
har lagt upp lite bilder på farsans 535 som vi hämtade i torsdags,för dom som vill se Länk | |
|
ser jävligt fin ut!! grattis och lycka till med den. Mvh |
|
| Tack Popo... | |
| Grattis till en mycket fin bil! | |
| tack,tack | |
| Mycket fin :) | |
| Tack Sim. | |
|
Nu kan vi byta ;-)) Ha deT |
|
|
Vi?:) det e farsan du får fråga,men jag tror att han avstår vänligt,men bestämt! |
|
|
Läcker bil Sebbe! Om några år så lär det bli en sådan (eller 550) i T-utförande. ___ //Ulf |
|
|
Tack Programmer...tog endast 4 dagar att hitta den....de va snabbt,även för mig:) 5 mån tog m3an att hitta.. skönt att de var nära denna gången..3 mil från färjeterminalen..kanonväder oxå 20 grader..vi hann med ett besök på bordershop där oxå..hade 5 tim dötid innan färjan skulle avgå |
|
|
Nu förstår jag varför alla motorjournalister valt komfortstolarna till världens bästa!!!man vill bara köra,köra o köra den:) Nya Idriven med hdd navi... Ljusår bättre än förra generationen..Kanon bra... Den förra passade inte i en BMW,möjligtvis i en Opel Rekord.. |
|
| lyckades pruta 900euro:) de får man vara nöjd med.:) | |
|
stod mellan den samt denna här hemma Länk |
|
| välutr för att va sv-såld,men jag övertygade far min,att ta den i tyskland istället.... | |
| Wow. En sedan. Och bensinare! Lycka till att sälja den sen! ;-D Skämt och sido, riktigt trevlig vagn. Komfortstolarna är fantastiskt sköna, synd att de inte erbjuds till samtliga BMW-modeller. | |
|
kommer ALDRIG finnas en diesel i denna familj:))..finns värre bensinslukare:).. asså så komfortstolarna finns inte till alla modeller..till 116 ,de klenaste motoralternativen då kan jag tänka mig...brukar ju vara ju mindre motoralternativ,desto dystrare utr.nivå |
|
|
Bianca har ni testat diesel ? Kan tycka att den hörs som en traktor men nog går den som en raket Ha deT |
|
|
Bianca har ni testat diesel ? Kan tycka att den hörs som en traktor men nog går den som en raket Ha deT |
|
|
Endast 535d och den gick som fan..grymt vrid Då kan man ju undra vad 550d gör:) Men dock är det en diesel... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.