|
|
|
|---|---|
|
Tänkte fixa en snikvariant tills jag orkar riva på riktigt för att få bra ljud i bilen. Tänkte ta högtalarsignal till en omvandlare från bakhögtalarna, och koppla in ett steg och baslåda i bagaget. Jag hade en vision om att kablarna gick att hitta bakom luckorna i bagaget, men så var inte fallet, högtalarna i taket sitter ju i en plåtburk, som kablarna kommer in i framifrån. Frågan är om nån vet var dessa kabelstammar går upp, A,B el C stolpen ?? Att komma ner från plåtbuken genom D stolpen verkade närmast omöjligt. | |
|
Glöm !! Problemet var lättlöst, bara lossa klädsen på D stolpen och dra en kabel under innertaket. |
|
|
En annan sak man kan göra är att skarva på en kabel på den befintliga låg nivå kabeln. Hög/låg nivå omvandlare brukar inte ge speciellt bra ljud. |
|
|
En annan sak man kan göra är att skarva på en kabel på den befintliga låg nivå kabeln. Hög/låg nivå omvandlare brukar inte ge speciellt bra ljud. |
|
|
|
|
|
|
|
| Ojdå, dumma IPhone. | |
|
Haha, den telefonen hade noja ;) Jag har ingen lågnivå, det är sniknaste radion i bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.