|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ikväll är ni alla välkomna till Huskvarna Folkets Park kl. 18.00, vi hoppas både himlen och parken blir blå & vit. /Stefan |
|
|
Kanontrevligt och underbart väder! Lyckades missa en M3 E30 Hartge.... (ni måste komma någon lördag och köra en sväng) :D /Otto |
|
|
Måste ju tacka alla inblandade från BMWCS och Huskvarna Parken som man får passa på att tacka för alla onsdagskvällar!!! /Otto |
|
|
Vi fick ett fantastiskt väder, träffade kanontrevligt folk, och fina bimmers att vila ögonen på ... det kom c:a 70 st BMW´s :) Träffen var en succé, den kunde inte blivit bättre. Nästa år ska vi boka in oss igen. Jag vill tacka er alla som kom till träffen idag. Ett speciellt stort tack till Peter Askenfors som alltid ställer upp för oss, det är guld värt. Mvh Maria |
|
|
Håller med ovanstående inlägg, vill verkligen tacka alla som kom till denna lyckade träff och vilket väder vi fick. Ja 70 bilar var det som kom och ett speciellt tack till Asken som kom o förgyllde träffen. Härligt o se att det verkligen finns så fina Bmw runt omkring Jkpg trakterna. Nästa år gör vi om det igen |
|
|
Vill åxå passa på att tacka för en trevlig kväll, jag släpade mig ner från Nyköping med min 118d då min 850 fick "prestationsångest" ;-) o inte ville gå som den ska. Men nästa år så ska den med. Har en fråga bara till till ledningen i BMW CS om man inte kan planera in Huskvarna och Nyköping på olika datum? Det är båda stora o trevliga träffar? Förra året var det likadant, då höll jag mig på hemma plan i år i Huskvarna, skulle vara kul att kunna åka på båda!! Mvh Tomas F. |
|
|
Tackar för en trevlig träff! Väder var lyckat trots att det regnade i Borås men det inte tillhör ovanligheterna heller. ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Min första Bmw träff och inte den sista :) Var nån m3 som man blev sporrad av när det gäller styling. Imponerande att det kom så många, men hade säkert varit dubbelt så många om det varit en lördag. Det blir svårt att hinna om man bor långre bort. | |
| Tomas F, man kan lägga fram önskemål gällande datum i tidigt skede, så vi ska tänka på detta till nästa år när det är dags att boka . | |
|
Nu finns det bilder från träffen på folkparkens hemsida: Länk Det var dock 69 bilar och ca 10 mc som förgyllde kvällen, tack alla ni som kom. /Stefan |
|
| Fina bilder Maria,du är en duktig fotograf! Tack. Ha en trevlig semester. /M | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.