|
|
|
|---|---|
|
Mitt i allt under färd började gula motorlampan (BMW 320i -09 LCI) lysa, ingen skillnad märktes i varken körning eller förbrukning. Ingen verkstad var öppen idag (lördag) och jag körde hem mina 45mil jag hade hem. Något antagande om vad det kan vara? Ska såklart lämna in bilen på måndag för att läsa av felkoder på måndag. Men hade varit kul att höra här först vad det skulle kunna vara. Tack på förhand! | |
|
Kan vara att den bara hittat på något och gett utslag, så lampan tändes. Skulle det vara något, så skulle jag tro på ett hål i någon slang. |
|
|
Vanligtvis är det något med avgasreningen. Den tändes på min e93:a förra veckan, men efter 3 dagar slocknade den igen, av sig själv. BMW CS #5206 |
|
|
Vanligtvis är det något med avgasreningen. Den tändes på min e93:a förra veckan, men efter 3 dagar slocknade den igen, av sig själv. BMW CS #5206 |
|
|
|
| Det var Nox sensorn enligt BMW, kalaset slutade på 5900. Får hoppas det inte är något mer skit nu. En uppsida är dock att när jag skulle hämta bilen så hade dom även bytt en tändspole gratis eftersom att detta tydligen gick på garantin. Märkligt att det går på garanti med tanke på att förra ägaren hade köpt och bytt alla dessa själv i januari i år :) | |
| Det är 2års reservdels garanti har den gamla ägaren köpt delarna BMW kan ju dom se det eftersom reservdels köpet registreras på reg nr | |
| Delarna var köpta på autoexperten så icket :) men bara att tacka och bocka! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.