AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
4.298

Läsa och nollställa felkoder?

Klickade runt på Amazon och blev rekommenderad den här:
Länk

Nu är jag nyfiken på om någon här har erfarenhet av liknande verktyg, och i så fall vilken och vad den kostade.
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Kolla på www.dealextreme.com så hittar du säkert liknanade för väldigt små pengar....

//Daniel
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Köpte en sån för en vecka sedan då jag var tvungen att nolla airbaglampan inför besiktningen. Funkade bra. Gav 550 SEK inkl. frakt från England.

Har du åtgärdat felet och behöver bara nollställa och har vägarna förbi Borås så kan du låna den.

Visa användare
281
Kornknarr
M-roadster -98
Jag har Peake researchs kodläsare (Länk både för airbag och för alla felkoder. Jag köpte dem via amazon. Samma erbjudande som Rollebolle men i Uppsala. Väldigt lätta att använda och kopplas in på den runda kontakten under motorhuven. Med den fyrkantiga OBD-läsarkontakten kan man inte nå alla koder på en Z3 vad jag har förstått?

Tack för erbjudandet, båda två!

Skulle gärna besöka Uppsala, men tyvärr är det åt fel håll för tillfället.

Borås kommer jag däremot att köra igenom i slutet på nästa vecka, skulle det kanske vara möjligt att titta in då?
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Elchtest: I slutet av nästa vecka borde jag vara hemma. Skicka mig ett email här på AP i mitten av nästa vecka så kan vi kolla på en tid som passar.
Mvh/Rolle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.