|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
| Tycker du Z4M är så obekväm, har ju varit rena glädjen att köra bilen varje gång. Sålde min förra helgen, men man saknar den lite allt. Men blir att åka kombi ett tag nu ;) | |
|
Jämfört med en M3 så är den obekväm, ja :) Jag vill ha en bil som jag kan bruka mer, kör ju så sällan med Zätan. Det har blivit 169 mil hittills i år. En M3 E92 med DKG eller manuell hade varit något, en bil där man slipper huka sig för att komma in i och då är jag ändå relativt kort, 1.75. Varför sålde du din? |
|
|
Då har du kört mer än vad jag han. Blev nog 3 fulla tank och det är ju ine så långt ;). Såld den för att familjen blivit större. Så den hade mest stått i garaget o kostat skatt o försäkring. M3 är nog en bekvämare bil så sett men gillar att Z4M inte är någon dussin bil, var ca 65 i landet när jag kollade förra året. |
|
| Jäkla fart de har blivit att sälja sina Z4M plötsligt! Rena dussinbilen! ..... ;) | |
|
Jag ångrade mig El Scorpio! Behåller den :) |
|
| Min blåe padda som hoppade fram idag ;) | |
| Den ser fin ut, lite väl billigt kan jag tycka men du kanske vill bli av med den snabbt? | |
|
Phoenix M3. .. tycker jag du gör rätt i!! :) Pappeman... snygg i interlagos blå!! Lycka till med försäljningen :) |
|
|
Najs! Den vita som dök upp var också riktigt fin. Hade jag inte haft en bil så hade jag nog tittat på den nu. |
|
|
pappeman: Verkligen snygg bil! Jag hade slagit till direkt till det priset om jag inte redan hade haft en. Z4 M coupe är ju ingen lättsåld bil oavsett pris men det 236' känns väldigt billigt för en lågmilare så den borde gå iväg relativt fort. Mvh Johan |
|
|
tack för era kommentarer. japp känner mig kluven, vilsen och förvirrad när det gäller prissättningen på en sådan här bil. Håller jag ut kan jag säkert få 15-20tkr till, samtidigt om jag nu ska sälja vill jag göra en snabb affär.. Vi får se helt enkelt, kanske får kalla fötter. mail-inkorgen har iaf rasslat till idag :) Jag meddelar om vad som händer! |
|
| Pappeman: blev sugen på din blåa, ser ut att vara mint! | |
|
På ett sorgmodigt och berörande sätt skildes jag och min kära bil åt igår. Känns lite tungt men både jag som säljare och nya ägaren är egentligen mer än nöjda, fast på olika sätt ;) Ni som äger en fin lågmilare kan sitta lugnt i båten, finns efterfråga även i Sverige! Så nästa projekt, måste ha M och likartad körupplevelse. 1M ? Eller känns den fortf lite för dyr? |
|
|
Skönt att det gick snabbt, hade nya ägaren letat efter en sådan bil länge? 1M finns det ju ett par stycken till salu av men jag tror inte den är lika rolig som en Z4 M med sin fantastiska motor och chassi. Visst det är en nyare bil med lite nya finesser men jag tror inte du får samma körglädje, möjligtvis en bekvämare bil :) |
|
|
@ Pappeman... har själv haft 343 hk M3 och de e en suverän motor , MEN för att prova något nytt kan jag högst rekommendera 1M , och dess dubbelturbo motor. Har själv haft en del turbo bilar ,och de e oslagbart roligt. Nu e man själv en originalkille , men det finns massor av grejer att montera så man får ett styvare chassie, men de e ju en smaksak. Kul de blev en smidig o snabb affär :) |
|
| Han jag köpte min Z4M av sålde just för att köpa en 1M.. | |
|
Hej! Fick mail av en som vill köpa min bil... Får man fråga vad ni fick för era? Har precis köpt dyra fälgar och KW v3 till min. Måste också fundera på om jag verkligen vill sälja Och vad man isåfall får för annan bil utan att behöva lägga till allt för mycket pengar... /Fredrik |
|
|
Svårt att värdera dessa bilar. Skicket och miltalet är nog det avgörande. Jag skulle gissa på 220-300. Det finns ju knappt något utbud och bilen är en framtida klassiker. Den som vill komma över en fin svensksåld med få mil är säkerligen beredd att slanta upp, det gjorde jag iaf. Priset var inte avgörande utan bilens skick. Det svåra är att veta vilket pris man ska sätta ut dem för. De dyraste i Tyskland ligger runt 300-330. |
|
|
Ok säljer inte min för mindre än 250 med tanke på fälgar och KW Min har dock gått mer normalt och har 7500 på mätaren Jag är andra ägaren. Nåja ska skicka lite foto till honom så får vi se. |
|
| Jag la ut min igen, haha. Jag tror jag vann VM i beslutsångest :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.