|
Sida 5 av 10
|
|
|---|---|
| Phoenix_m3: herregud vad snygg bil .. du har fått till en väldigt snygg och Clean look | |
|
Phoenix M3: riktigt snyggt! ska själv ställa på mon på måndag för att åka upp till Sviestad och öva inför Ringen som de blir 9-12maj....ska bli grymt kul att få gasa lite......ser inte ut att ha blivit jätte låg. hur mycket sänkte HR fjädrarna? de är väl 19"? /Fredrik |
|
|
Otroligt snyggt! Kan vi få ett smakprov på hur den låter tro? Alla tummar upp till dig! För övrigt måste jag säga att din förra oxfordgröna M3:a var helt i min smak. Individual är smaskigt minst sagt. Mvh |
|
|
Tack för de underbara kommentarerna, det uppskattas :) Jag vill förädla samtidigt hålla en clean OEM look. Nu är bilen perfekt enligt mig så nu ska det bara köras och putsas. Fjädrarna sänker 25mm fram/bak, helt perfekt. Bilen är ju stenhård original så jag märker ingen jätteskillnad nu. Ja den oxfordgröna var i en klass för sig ;) |
|
|
Tja! Glad midsommar på er! har I veckan beställt nya fälgar till min Z4:an tänkte se vad ni tycker? Länk |
|
| Första klassigt val enligt mig, klart roligare med lite ovanligare fälgar | |
| Jepp precis! Vill ju inte vara som alla andra... 20x9 och 29x10 SP5-DC blir de med hemligt ET. Ska bli spännande. Jobbigt att vänta 5v till bara :( | |
|
Kommer bli bra! Vad kostar en sådan uppsättning om man får fråga? Fett stuk med 29" bak ;) |
|
| Hehe 20x10 men de förstod du säkert.... Dyrt som fan! Ca 37 plus tull och moms men momsen tar firman.... | |
| Sehr shön! Men ujuj, skaffa njurbälte, det blir inte mycket gummi på 20" :) | |
|
När ska vi ha Z4M träff då gubbar? Jag ha semester i juli ! Bor i Växjö |
|
|
Hehe nej mycket gummi blir de inte men de är ju ingen familjebil :) Jag kan v29 30.... Vore grymt kul! |
|
|
Så, då var man en i gänget. En M Coupe IB -07a (sv såld) köptes förra veckan! Vilken körglädje.. Helt klart roligaste M:en (dock ej kört/åkt 1M än) |
|
| Gör de , så lär du ändra dig fort! | |
|
Grattis.. Kan bara hålla med om att körglädje får man av Z4M ;) |
|
| Phoenix M3: du råkar inte ratta din fina kupé på Östra Lugnet då & då? :) | |
|
Skorpionen: Tror man har roligare i en riktig M-bil faktiskt än en upphottad 1-serie ;) Pappeman: Stort grattis, köpte du den i GBG? Lus: Stämmer mycket bra, vi har precis flyttat ut hit, trivs kanon. Tror jag kört förbi ert hus för de bilarna på uppfarten stämmer överens med de du har här. Visst bor ni nästan granne med han som har den svarta Z4 M caben? Ha det fint! |
|
| Phoenix: jepp, precis. Den är för övrigt till salu, extremt lågmilad bil. Stanna gärna till någon gång och säg hej :) | |
|
Såg den på blocket :) Det ska jag absolut göra, detsamma. Vi bor max 100m från dig bara :) |
|
|
Phoenix: yesbox, hämtades i götlaborg. Mycket välbehållen. Liten detalj bara, Sittdynan på förarsätet har blivit lite slappt. Vet att nappalädret är känt för detta. Någon som fått erfara på sin? Tips på en grym sadelmakare i Sthlm hade varit kanon! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.