|
Sida 4 av 10
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Härnere är det vår. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Jag bor också väldigt söderut, eller så söder man kan bo i Småland iaf men här är det då ingen vår :/ | |
|
Instämmer! I Sthlm lär det vara vinter länge.. Värsta fall får jag slänga på vinterdäck när jag är Tyskland, hehe. Funderade starkt först på m6ans (e64) fälgar men insåg att csl är oslagbara! Bilder lovas när bilen är i Sverige! |
|
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Idag 7 plus - inga moln på himlen. Torra vägar och ingen snö så långt ögat ser så idag blir det en långtur med den nytvättade. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Kävlingepågen: hoppas bilfärden var ren njutning, sjukt avis! Förresten har någon av er koll på Ett vettigt test / reportage mellan z4mc och 1m? Video eller vad som. De lär ju ligga tätt. |
|
| Båda är sjukt snabba, lika snabba faktiskt. 8,15 på ringen. | |
Färden var skön men iom med att jag har kört hela vintern så var man lite "van". Skillnaden låg i att nu var det första gången på 2 1/2 månad som det var sol och helt torra snöfria vägar. Sommardäck på om två veckor - niice. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Va? Kör ni inte med den på vintern? :) Inte den mest optimala vinterbilen kanske, men man måste ju få hem matkassarna! Riktigt snyggt med CSL-fälgarna, men blir den inte jävligt stötig? Komforten är ju inte den bästa redan med 18-tummarna. Men jag längtar också tills snön är borta och sommardäcken kommer på, så man kan testa den ordentligt. (Ägare sedan några veckor tillbaka) |
|
| Den är stötig ja :) lär inte bli bättre när H&R fjädrarna kommer på ;) | |
|
Lidmalm: har du bilder på din förresten? Spec? Grattis till bilen för övrigt :) |
|
|
Hej! Nej jag har inte hunnit ta några än. Men den är interlagosblå, org fälg, samt style 164 som vinterdäck, svarta lädersportstolar, alupaneler, nav prof, bluetooth, PDC bak, xenon. 5000 mil Ser precis ut såhär: Länk |
|
| Köpte du den svensksålda i Sthlm? | |
| Precis! | |
Jag körde om en svart i fredags på E6. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Grattis till bilen! Hur mycket fick du betala för den? Vet att den blev nedsatt med 20' efter ett tag men fick du ner den ytterligare något? Jag var nämligen och tittade på den bilen men det blev aldrig affär då. Är nyfiken på hur mycket BMW-handlarna är beredda att pruta på en sån relativt svårsåld modell. Mvh Johan |
|
|
Sjukt sammanträffande Fille, back i Sverige nu och satt och blev sugen på en Z4M och såg att du skaffat en, ser mkt fin ut! Sålt Porschen & Subarun så funderar lite på en Z4M men finns ju inte så många på blocket just nu =/ tummen upp för din iaf, perfekta specen! |
|
|
Tjena Petter! Gött att vara hemma igen eller? Ja utbudet är inte enormt precis, vilket gör det desto roligare att äga en unik bil :) |
|
| Jodå de känns helt ok faktiskt, ska bli skönt med våren och skaffa en ny bil =) Håller dig uppdaterad då man väl hittar något kul | |
|
Tja! Tänkte kolla om någon har vet var man kan köpa snygga M-mattor i tyg? var på bmw idag och dom hade bara helt svarta....lite tråkigt.... Var är våren? funderar på vilka fälgar jag ska beställa... är ute efter lätta 19" ev 20" och behålla min 18" original till dom gånger de blir bana.....första ban körningen blir 9-12 maj på ringen.....nån mer som ska ditt då? tips på fälgar? har frågat innan men frågar igen :-) provar lägga upp en länk till FB...... bilden är när jag på skoj testade min 320:s 20" fälgar på Z4:an :-) Länk |
|
|
Äntligen nya bilder när allt är klart! H&R fjädrar är på, Supersprint Race är på, nyservad! Första tvätten + ordentlig lädervård. Bilder för den som är intresserad: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.