|
Sida 10 av 10
|
|
|---|---|
| Den släpper han aldrig :) | |
| Jag har mailat på den blåa nu iaf, kommer nog aldrig klara av den mörka lacken men de är riktigt feta i mörkt. | |
| Vad har jag nu missat. Är du sugen på z4M igen phoenix? 😀 vilken bil kollar du på? | |
|
Enda M jag riktigt saknar Hade gärna tittat på en fin interlagos men det här verkar vara det bästa för tillfället Länk |
|
|
Hoppas du hittar den du söker efter. Många har gjort samma resa som du och kommit tillbaka. Det är nåt visst med denna lilla bil 😍 |
|
| Länk | |
|
Tack men pressbilen känns lite sådär att köpa. Kan tänka mig att den körts hårt dessvärre. |
|
|
Har ni inte funderat på en roadster grym kombo med körglädje och glidar bil. Jag har en av 26 sv sålda 3870mil ev till salu till rätt person. Länk |
|
|
Hej. Har du inte typ precis köpt den? Tack men cab är inget för mig, blir nog dock inte svårt att sälja den där iaf. Mycket fin! |
|
|
Hahaha nyss köpt den kom från rätt person😀😀 Nu är det som vanligt när man är på en stor m träff blir man alltid sugen på något annat. Gick och förlora mig i en M4 cab vet ej hur jag länkar till bild men har ett par stycken i telefon. Mike |
|
| mikecab: du får gärna pm:a mig om pris på din bil | |
| Jag har bara kört 100 mil med min på ganska exakt ett år så har inte tröttnat än. Och av dem är 50 i kö på Essingeleden... :D | |
|
Filip, kan du lite berätta hur du upplevde Z4 M vs M6 an ? :) kan tänka mig att m6 var 1000 ggr mera komfort, Z4 är ju rena racebilen :) min Z4 är ju inte ingen M men komforten är ju inget att hänga i julgranen, lite jobbig nästan i vardaglig körning :) men små slingriga vägar utan håligheter å gupp där trivs Z4 an som fisken i vattnet :) |
|
|
Inte en Coupe men visst är den ball;) Något för dig Filip? ttp://www.blocket.se/helsingborg/BMW_Alpina_Roadster_S_61114792.htm?ca=13&w=3 |
|
| Tack. Riktigt cool men jag saknar min M Coupé | |
|
Den verkar ha sålts/bokats nästan omgående:) ///Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.