AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
854

Ang köp av 328i

Sn
9
Snickarmicke
Bmw 320 e36-98
Tjenare, jag är har följt denna sida nu ett tag och letat efter en bmw i 3 serien och nu har jag hittat en 328i e46 00:a.
Tänkte om någon här kan säga något jag bör tänka på eller nått som är bra att veta om bilen då jag själv inte är så kunnig "än".

Tacksam för hjälp

PM
123
PMU-Jocke
Bmw 323ci -99
Bmw 520i -91
Så som jag förstått det så är orginal bärarmar "klena" på tidiga e46or. Första besiktningen sa dem till mig att spindelleden började bli dålig. fick ingen anmärkning för sbp är helt underbara. Bytte bärarmar båda sidor för jag gillar o ha mina grejer i bra skick. Fick dock sideffekter som jag hoppas på kunna lösa med hjulinställning. Läs tråden jag skrivit om det.

I övrigt undrar jag om det e coupe, sedan eller touring? svensksåld? miltal? o vilken utrustning som finns? besiktning o service? men framför känns nuvarande ägare seriös? av min erfarenhet så är det den viktigaste punkten.
Sn
9
Snickarmicke
Bmw 320 e36-98
hmm okeej tack så mycket, bilar är såld nu, så det är bara att leta vidare efter en till... suck.

Hör av er om ni vet en fin bmw 3 serie inte coupé.

//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Du måste vara mer specifik på vad du letar efter...vilket motor vill du ha till att börja med?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.