|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Undrar om någon har en aning om den gummidamasken eller kabelgenomföring damasken som sitter mellan bagageluckan och på vänster sida under glasrutan. Genom den trär man igenom kablarna inne i bagageluckan till de olika funktionerna. Den syns rätt bra när man öppnar luckan. Vet någon om det går att få tag i den, eller art.nr. kanske Bilen är en bmw e39 1997 | |
| Har du tittat på www.bmwfans.info eller www.realoem.org | |
| Jag har kollat på båda, men jag hittar inte själva gummidamasken, det visas hela bagage luckan men inte anslutningsgummit. Inte ens de på Bmw hittar den, möjligtvis så sa de att de har kabelsatsen och då kanske ingår gummit, men var osäker. Känns som bortkastade pengar bara för gummit! | |
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Köp begagnad på en skrot istället? |
|
Har tänkt på det också, finns ingen skrot i närheten av mig och på www.laga.se vet jag inte under vilken kategori jag kan hitta den under. Jag får försöka ringa runt och kolla lite. Under tiden får ni mer än gärna komma med fler förslag om ni vet!! |
|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Kan det vara nr 4? Länk Ligger inte Returbilen i Kristianstad rätt så nära? Tror inte bälgen kostar så många kr där. |
| Ser ut att vara nr. 9 istället. Returbilen finns i närheten, men det finns inga delar kvar på bilarna, men självklart skadar det inte att kolla runt ändå. Jag ska se om jag får rätt artikel på länken jag fick! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.