AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.314

Dags att hämta E60 M5!

Visa användare
16
Feting
M5 -05

Kände för att skriva av mig lite... Sitter på tåget mot huvudstaden för att hämta mig ett st E60 M5 -05
Och mår som ett litet barn dagen innan julafton :)
Efter att ha kört e34 540 och sedan e39 M5 i några år så kändes det som om det var dags att kolla på lite nyare och fetare.
Iväg bar det för att spana på en i Sthlm, och vilken bil!! ett AS!! Kärlek direkt! Kan jag bli besviken!? Svårt att tro..

Fyller nog på lite här när första helgen med bilen är avklarad.

martin993
Porsche Panamera 4 s
Bmw M550d xdrive touring beställd:)
Grattis till en mycket trevig bil:)
da
102
danbjo
520dA Touring F11 -13
116d F20 -13
Grattis! Och kör försiktigt ;)
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Om du kan leva med den urkassa växellådan och bränsleförbrukningen från en annan planet, har du funnit lyckan! ;-)
Grattis!
Grattis!

Mer effekt utan någon överladdning som förstör ljudbilden. Det jag tror man kan sakna är de distinkta manuella lådorna från tidigare generationer.

Mvh Philip
gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
Vilken av dem blev det? Vågar du skriva priset? (kikar också.... fast helst en E61)
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Grattis till en riktigt fet bil Feting!!!!

Måste oxå äga en m5 e60 nån gång i framtiden!
GRATTIS!! Man blir inte lite avundsjuk...
ge
14
getbig
535D Touring M Sport -12
M6 Coupe' -06
Du blir inte besviken. Bästa drivlina som byggts, f_a va gott när det växlar upp i full gas. Ned växlingarna är inte heller tråkiga med mellangas.
En av dom bästa/råaste bilarna någonsin. Nya M5 visst, men det är ingen V10 sugmotor, det slår allt!!!
Visa användare
16
Feting
M5 -05

Första helgen avklarad..
Jag är INTE besviken! Vilken jävla bil!!! Håller fortfarande på o lär mig den och hittar nya grejer så jag är lycklig som få nu.. som att vara nykär ungefär, damen lär inte få så mycket tid av mig de närmsta veckorna haha :D

Visst om man ska köra mycket i storstad osv kanske lådan inte är någe vidare men jag ska juh inte det och tycker därför att den är väldigt charmig, sportbils känsla? check!

Soppa.. uj uj uj. Kommer bli tunga siffror på det kontot, men vafan det får man ta! :)
Note to self: Försök bli polare med en olje shejk.

groggyfroggy: Det vart den svarta 05 an som fanns i Stockholm och kostade 259k, fick den för 255, men jag hade tagit den för det han begärde ändå.
Få ägare, full dokumentation och Sv såld, så hade inte så mycket att gnälla på, kände rätt helt enkelt, super trevlig och seriös säljare också! kudos till honom (+ att vi ska tycka synd om honom lite nu, då det nu står kombi merca på hans inhandlings lista haha)

Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Grattis
Grattis till en underbar bil, den framkallar ett stort leende
vid varje åktur, jag vet, har själv nyss köpt en
gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
Gott Feting! Låter som en fantastisk bil och bra affär!

Jag väntar själv på att det skall komma ut en (icke svart) M5 för ~250, som har fått ny koppling... HUD och aktiva säten, ett måste, för mig... Vi får se...

*suck* drömmer
Lasse Karlsson
Grattis till kärran!

Lägg upp lite justa bilder vid tillfälle! Alltid kul att kolla!

HA DET!

modolasse
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
En Mercakombi behöver inte betyda synd om honom, tänk E63 AMG. ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.