|
|
|
|---|---|
|
Jag vet att det finns hundratals trådar om färddatorn till E34. Men dom flesta är så gamla så jag tycker nästan att det är värt att lägga upp en ny uppdaterad tråd om det. Nu till frågan min. Är det lätt att montera in en färddator till en bmw 530iA -93? Skulle nöja mig med den lilla färddatorn. Någon som har något vettigt svar? Och är det svårt att få tag i den "lilla/stora" färddatorn? Kanske någon här som har en till salu!!!!!! Mvh Mike :) | |
|
Plocka lös klockan du har nu och kolla hur många kablar det sitter i kontakten till den, så ser du om det är möjligt. blinkerssapken byter du bara ut mot en med extra knapp på så får du upp färddatorns info i check-controllen oxå. |
|
|
Har en på hyllan den stora ;) Going to live and die with a`Bmw //Stefan |
|
| Stefan: Hur mycket vill du ha för färddatorn? | |
|
Pelle1964: du har powerpost Going to live and die with a`Bmw //Stefan |
|
|
Lånar posten lite :) Om man nu har som original "lilla" datorn, går det att uppgradera till den stora datorn? Ser ut att det finns kablage färdig draget... Hur gick det med din mikez? |
|
|
Silenceville , Vad jag vet så ska du ha ett antal kablar som sitter bakom den lilla färddatorn! Minns inte exakt hur många det skulle vara men typ 20 vad jag läst. Och har du 20kablar då ska det inte vara några problem att koppla in! Och jag har inte fått hem någon färddator än! :( Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.