|
|
|
|---|---|
|
Länk ser riktigt läcker ut, kan tänka mig med M-sport paket också :-) /Anders | |
|
Med känsla, du köper ju mycket bilar... =) Har du hört något om när dieselsexorna kommer till F30/F31? __________ Mvh Grelle |
|
| Säljare jag pratade med räknade med att en 330d kommer i samband med touringen. | |
|
Med känsla, ja M-sportpaketet blir något extra. Jag är ännu inte vän med nyllet på vanliga F30, men med M-sport lyfter designen riktigt ordentligt. |
|
|
Joofa, nämnde säljaren något o pris och CO2-utsläpp? __________ Mvh Grelle |
|
|
Grelle Nej, han visst inget om priser på varken 330d eller M-sport (men för M-sport kan man väl gissa på 40-50K. CO20-utsläpp pratade vi inte om. Att en 330d skulle kunna bli miljöklassad är väl dock helt uteslutet. |
|
|
Ja, att 330d når ner till 120g/km är ju att hoppas på mycket men vissa drabbas av företagspolicys på andra nivåer som sänks varje år. Diskuterar detta just nu med en bekant som gärna kör dieselsexa och gränsen är väl mellan 135-145g/km som accepteras av hans arbetsgivare. En 330d kommer nog strax över 145g/km men med lite tur så... =) (Men då faller det kanske på att en 330d med vettig utrustning blir dyr.) __________ Mvh Grelle |
|
|
Hehe, dom där bilderna la ju Anton Upp på f30post för några dagar sedan. Finns en där med msport också. Men att kalla honom illustratör nu när våra sega svenska media kommer ikapp är nog att ta i mer än han själv skulle ha gjort. Någon bad honom byta färg på bilen men det kunde han inte :) Dock är det dom bästa mockarna av F31 jag sett. Här är originalplatsen för bilderna som skapade svenska artikeln: Länk |
|
|
Vårt företag har i år en ny gräns på 140g/km tidigare 160g/km så där klarar jag mig i sådana fall. Det är istället budgeten som är skenar iväg :-) Valet är annars en F20. Vad kan man räkna hem en 316d (eller kommer det? 318d annars) med M-sportpaket, automat, alpinvit med tygklädsel? Andra önskemål vore xenon, hk-stereo, BT och tonade rutor. Gärna 18" om det är gratis ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.