AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.522

BMW 1M - Evolve Race avgas. Gruppköp

hy
631
hybris
1-serie M Coupé (2012) - Såld
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Hej,

Här kommer lite info om Evolve Race avgas till BMW 1M. Det är tillverkat av Italienska supersprint åt Evolve. Ger ca 15 hk till, 80mm ändrör i svart gloss chrome, racigare ljud som jag tycker låter bättre än tex Eisenmann och många andra. Man kan komplettera med N55 midpipes om man vill ha ännu mer race.
Länk
Länk

Vi är just nu tre stycken som vill köpa detta avgas med svarta chromade ändrör. Vi saknar 2 personer för att Evolve skall skicka in beställningen till Supersprint. Så om du har en 1M och vill ha ett snyggt avgas med svarta ändrör, mer HK, racigare ljud hoppa på! Du går bara in på länken nedan och anmäler ditt intresse på den "group buy". Hoppas någon mer 1M ägare är lika sugen som mig! Kommer se fetsnyggt ut på en vit eller orange 1M!
Länk

Priset inklusive moms och frakt till Sverige är: 1249 GPB. Alltså ca 14000 SEK. Priset utan denna group buy är 1450 GBP med frakt.

Vore kul om någon/några hakade på så man kan få beställa dessa. Jag vill inte ha chrome ändrör så vi måste få ihop 5st 1M ägare. Som sagt just nu är vi tre...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.