|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Jag hade tänkt byta alla bussningar till min bil en 328 touring -95 och kom över en sida där de säljer bussningar som heter strongflex och är styvare än powerflex. är de nån som har testat dessa. En annan snabb grej med, hur i h-vete får man in en länk här på sidan man vill referera till. | |
|
Ang länk, så kopiera web adressen och sedan höger klicka och klistra in den här. När du sedan klickat på besvara inlägg, så står det länk för oss andra. |
|
|
Ahhh, rackars de kan vara så enkelt då ska jag fixa länka till sidan jag menar då med strongflex. Länk |
|
| Gick ju fint :). De såg ju helt kalas ut. Verkar vara vettig peng också. Alla 18:on för 2500:- i lådan är inte fel. | |
|
Clintan666, nej jag tyckte de var ett riktigt vettigt pris med, skulle de inet vara helt hundra nöjd så har man ju inet förlorat så mycket stålars. tror dock inte man kör slut på dom i all hast heller inte med den typen av körning jag bedriver...=) Ska nog inhandla de när plånboken tillåter de. |
|
|
Jag kör med deras hårdaste variant överallt (utom till de främre bärarmarna där jag har original M3) på min Compact. Än så länge är jag mycket nöjd, särskilt med tanke på priset och vetskapen om att de är hårdare än Powerflex. Har hittills avverkat ca 1000 mil gatkörning (även vinter) och ca 50 mil bankörning med dem. Och de gör nytta, bilen reagerar snabbare och blir lite känsligare. Bra passform på allt och någorlunda lättmonterat. Det enda som strulade i mitt fall var att jag fick kapa lite på längden på de bussningar som sitter i de bakre länkarmarna, men det är inget du behöver tänka på då Compact har en annan bakvagn (E30) än övriga E36. Leverans inom en vecka efter beställning. ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
Davve de var precis de jag ville höra. Kollade på mina bussningar innan och de såg riktigt ledsna ut och sen gör de ju inget att prsiet är riktigt riktigt bra med. Ska ta och beställa dom sen vad de lider. Förhoppningsvis kommer man få en helt ny bil när man bytt dämpare och fjärdrar runt om samt alla bussningar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.