|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hade tänkt att byta insug på min BMW e46 328i för att öka effekten. Har läst mycket om just detta men har inte blivit så klok på det så har några frågor. Jag har motorkoden M52-TUB28, kan jag ta ett insug från en BMW 330, motorkod M54-B30? Eller måste det vara ett insug från en BMW 325? I så fall måste det vara från en e46 modell eller det går lika bra med ett insug från en 325 e36? Är det någon som har gjort detta på en BMW 328I innan? Mycket tacksam för svar då jag är en nybörjare, tack! | |
|