|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada! Tänkte höra om nån har några erfarenheter av RH Bilservice i Södertälje? De ska vara auktoriserade BMW-handlare, och de hade tid att ta in min bil redan den 14/8, jämfört med slutet av Aug/början av Sept (Melin och Bilcentralen, Huddinge). Grejjen är dock den att farsgubben tror han blev lurad av dem för ett par år sedan när han hade BMW. De hävdade visst att de bytt nånting i motorn för ett par tusen, men när han senare lämnade bilen till en annan reparatör så var ingenting bytt trots allt... En sån där grej som gör att man blir lite skeptisk helt enkelt. Men jag tänkte ge dem en chans iaf. Ska göra insp. 1 samt byta silentblock (tror jag, skramlar satan bakifrån). Eller ska jag avboka tiden direkt? Som sagt, erfarenheter mottages tacksamt! //Koffe | |
| Polarn lämna in sin bil hos dem för någon service då hade han vita blinkers runt om fick tillbaka dem med orangea dem trodde säkert att han inte skulle märka enda sättet man ska få något bra gjort är att lämna till nån man känner.. | |
|
Låter ju lovande =) ...fler erfarenheter? //Koffe |
|
| Va? Det där med blinker låter helt osannolikt? Beter sig verkligen folk så? | |
|
Ingen annan som servat bilen hos dem? //Koffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.