|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Kanske i samband med tisdags motorträffarna i Lödde? Länk "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Bra initiativ! Dock har jag svårt att delta om det är på en vardag. /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret |
|
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Om intresset blir större om vi tar en helg så shoot. Har dock en intresselista med 6 namn so far - så kom igen nu alla M(uskel) ägare. Låt oss gemensamt "terrorisera" en tisdag så vi kan visa alla gamla stofiler med snevriden uppfattning att en -68 Buick är en bil ;) att så länge som ett M emblem saknas på motorn så talar vi bara om misslyckade drömmar :);) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Jag är på. ;-) ///M. Pedersen |
|
|
Jag skulle tycka detta var kul. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Varför koncentrera sig till ett specifikt segment egentligen? Varför inte en träff för alla med en BMW? Jag vet med mig att BMW CS Sektion Syd kommer att vara en del av dessa träffar i sommar, förslagsvis deltager man i dom och skapar en stor trevlig gemenskap! Lär mer på www.bmwcs.com/syd Johan S NS 8.29 |
|
Johan. Givetvis kan alla komma. Tänkte bara att det kunde vara en kul grej med ett segment - nästa gng kanske man kan köra X bilar eller så kör vi alla och helt enkelt delar upp oss i segment väl på plats. Inte mig emot att få se en massa med E34 i mint condition :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Ett alternativ då skulle kunna vara att man kör olika teman från gång till gång och kanske premierar låt säga den finaste E34:an som kommer den veckan men att man samtidigt välkomnar alla som har en proppeller på huven. Johan S NS 8.29 |
|
|
Har ingen M-bil numera men lär komma dit som åskådare då jag bor på promenadavstånd från Löddeträffen. Dom är ju lite petiga med vilka bilar dom släpper in så X-modeller och andra standardmodeller kan ha det lite svårt att få komma in. Möjligtvis kan i förväg snacka med arrangörerna att BMWCS/Autopower kommer dit och att dom då släpper in samtliga? Förra eller förrförra sommaren så nekade dom en M5T E34 att komma in men det berodde nog mer på okunskap från vaktens sida. Det var fler än jag som skadade på huvudet när han fick vända och köra bort till åskådarparkeringen...Å andra sidan har jag sett dom släppa in en kebabstylad 523i en annan gång... ___ //Ulf |
|
|
Tycker det låter som en bra idé. Jag hänger gärna på, har aldrig varit nere i Lödde på bilträffen faktiskt. Vilket datum hade du tänkt dig? Mvh Jimmy |
|
|
Det Programmer beskriver höll vi också på att råka ut för en gång, men de fick en föreläsning sedan kunde vi köra in. Därefter har det aldrig varit några problem. Har det varit problem med cabben som är en mycket vanligare bil än en M5 E34. Jo, vi planerar att köra ner ett par gånger i sommar |
|
| Det har ALDRIG varit problem med cabben, ska det vara | |
|
Nej, cabbar verkar bli insläppta oavsett vad det är för bil. I onsdags så var det några sönderstylade (i mina ögon) BMW på plats. En orange E60 som försökte se ut som en M5 utan att riktigt lyckas. Var i verkligheten en 525 -03. Bredvid stod en E46 Limo med pålimmade huvscoop och lite annat. Sen fanns det ju en del andra som var riktigt fina och mer i originalutförande. När jag skulle gå hem så gled det ut en helt ny M550xDT från besöksparkeringen. Riktigt läcker i Spacegråmet. ___ //Ulf |
|
|
Kävlingepågen. Har svårt att deltaga på en vardag...möjligtvis en fredag isåfall,men blir M-träffen en lör-sön så kan du adda/skriva upp mig på intresselistan mig |
|
Om det är nice väder ikväll så åker jag dit och glor lite bara och kollar läget inför framtiden. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.