|
|
|
|---|---|
| Mina vidrutetorkare har lagt av - vad jag kunnat läsa mig till här i forumet så kan det vara ett relä som pajjat. Min fråga är - hur kommer jag åt reläerna - läser att det skall vara i motorrummet på passagerarsidan under kupe filtret. Måste man skruva loss hela "filter hållaren" och i så fall hur fasiken gör man det - hittar inga skruvar ? | |
|
Öppna locket och plocka ur filtret. Knäpp loss kanalen (vid filterhuset) som går in i kupen, du behöver inte ta bort den. Sedan finns en "märla" framför filtret som du klämmer åt och tar bort, voila , nu går det att komma åt det som finns under! FAF |
|
| Kanon . nu kom jag åt pryttlarna - MEN, man skriver här i forumet att det skall vara ett bunt relä. I min sitter det 8 st - i framkant sitter det 2 rosa som det står ABS på och bakom dom sitter det 2st lila reläer, sen till vänster om dom 4 så sitter det ett grönt relä. Sen "bakom" kabelstammarna så sitter det 3 gröna i rad. Vilket relä är det till torkarna ? | |
| Så här ser det ut bland mina relän. Länk Vilket relä går till vindrutetorkarna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.