|
|
|
|---|---|
|
Hej Behöver släcka airbag lampan på min 328i E46 från 1998a fungerar denna att släcka med ? Länk eller måste jag ha det Runda utaget? :S | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har du kvar det runda uttaget underhuven måste då ha en sådan adapter till denna kabel, sedan programvara. sedan är jag alltid skeptisk till det här med USB adapter. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Skulle också behöva svar på detta, finns flera olika på ebay med "adapter" men vet inte vilken som funkar. |
|
|
Beangt::: Du har båda 2 uttagen på din och det finns de som säljer på Tradera med både det runda och rektangulära uttaget. Ang Usb adaptern, så fick jag själv inte det att fungera. Köpte då en billig bärbar på Tradera som hade Serie port 9 polig direkt i datan och det fungerar klockrent direkt. Har själv 98:a års modell och jag använder det runda uttaget på min. Brorsan har en 02:a och enbart det rektangulära uttaget och det fungerar klockrent. Jag rekomenderar dig och speeds att inte köpa om ni inte har en data med serie port 9 polig. JAg fick det inte till att fungera hur jag än försökte. Nu fick jag tag i denna bärbara med 9 polig för 500:-. Enbart en jäkligt enkel dator, men jag använder den som sagt bara till bilen. |
|
| Tittade in på Tradera och såg att samma säljare har båda för en 100 lapp mer. Det är värt att lägga den 100 lappen extra. | |
|
Okej! Tog hem en manick från ebay precis, hoppas den funkar! |
|
|
Jag har precis skakat liv i en sån här: Länk Fick den inte att fungera först men så installerade jag programmen på en helt nyinstallerad dator och då fick jag det att fungera. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Hej! Finns det några sådana här felkods/reset-manicker som fungerar på en MacBook Pro? /Magnus |
|
|
Det skulle jag bra med väldigt gärna vilja veta. Har övergett PC för länge sen.... Niklas Fransosen |
|
|
Mango, till din E46:a behövs bara trippmätarnollställnings-knappen och tändningsnyckeln för att nolla service. Se beskrivning bland mektipsen. |
|
|
Anders: Jo det har jag förstått, men jag är lite nyfiken på att kunna läsa av felkoder typ fallerande tändspolar etc, och det går väl inte utan att plugga in nåt i den där obdporten? Av de instrument jag hittat på nätet har samtliga bara funkat i windows, så långt jag kunnat se.... /Magnus |
|
|
Ok, det vet jag inte. Men hänvisar till Carsoft-tråden. För den som orkar ögna igenom den finns säkert svaret där ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.