|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är en 01:a om jag ser rätt till att börja med, men vad säger ni om priset? Någon som sett den? Och hur är handlaren? Alpina B8 Länk | |
|
Länk kan ju vara bra och kopiera in har jag hört! :) Länk Alpina B8 Länk |
|
|
Abbe: Vet ej något om bilen men ev. har jag vägarna förbi imorgon dit då jag är lite intresserad av X5:an som dem har inne. Om du vill så kan jag kika på bilen du länkar till om det är av intresse? BMW M-POWER |
|
|
Gino. absolut! Visserligen planerar jag åka dit också imorgon men först vid 13:00 tiden, så hinner du dit före så skriv gärna här! Alpina B8 Länk |
|
|
Nemas problemas om jag hinner innan 13.00. BMW M-POWER |
|
|
Enligt säljaren är den "jätte fin och 99,9% rostfri, bara bakluckan som det brukar på dessa bilar." Återstår och se om det är så eller inte! Alpina B8 Länk |
|
|
Abbe: Ta den beskrivningen med nypa salt :) Bilförsäljare har lite skevt syn på sina bilar när dem skall beskriva skicket, iofs är den inte direkt ny eller dyr heller. Lägg ribban lågt redan från början ifall besvikelsen skulle vara väl framme när du ser bilen. BMW M-POWER |
|
| Han beskriver den också som fullutrustad..... | |
|
Jag tog det med en hel hink salt! :) Alpina B8 Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den såg inte så tokig ut för det priset, ger inget dåligt intryck av bilderna i allafall förutom tvättfukten i ena lyktan. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Med tanke på milen och priset så ser den bra ut, absolut! Men jag har ju tittat på några bilar nu som ser så bra ut på bild men varit vrak i verkligheten! Ska titta på följande bilar också imorgon: Länk Länk Alpina B8 Länk |
|
| 728n verkar vettig. 1ägare värderas högt. | |
|
Marin, du tänker som jag! Men i verkligheten är det 2 ägare inom samma familj. Huv behöver lackas om och höger bakdörr har det börjat krypa rost på, men verkar vara välservad och ompysslad. Alpina B8 Länk |
|
| Allt som allt 3-4' kostnad. Pruta en 5a så är det lugnt. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
728an alla gånger i veckan om jag får välja. Är jäkligt mycket bil för den pengen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| 728'an! | |
|
Det får bli skicket som avgör saken imorgon! Alpina B8 Länk |
|
| Annonsen är borttagen. | |
|
Ofasen, då kanske den är såld! Han sa att det var många som hade ringt på den men jag trodde det var försäljare snack! Jag har tre bilar till och kolla på så det är nog lugnt, kanske! :) Alpina B8 Länk |
|
| 728:an låg på blocket för typ 22.000kr för någon vecka sedan... Kan ju vara ett bra köp ändå förstås, men det är trist när en handlare skär mellan och dubblar priset. | |
|
530:n var såld! Så jag tittade först på 728:an som skulle vara en ägare på, omständigheter som att det inte gick att få information från vägverket om bilen gjorde mig misstänksam plus att ägarens uppgifter om vem som ägt bilen skildes sig dag till dag (igår var det farbrorn som ägt den tidigare idag var det farfar!) och bilens skick gjorde att jag inte köpte den! Den behöver ny huv och ny höger bakdörr då de är alldeles för rostiga! Annars gick den bra, Just det, det är hål i skinnet på förarstolen också! Tittade på 525:an jag köpte vid 14 tiden och åkte vidare för att titta på en 523:a som jag blivit tipsad om, en 99:a som gått 20000 mil som skulle besiktigas och skattas med bakdörrar som var bortom räddning från rost, den skulle inte släppas för under 45 000:- så jag tackade för mig och åkte tillbaka till Sundbyberg och köpte 01:an för 42000:-! Är rätt nöjd än så länge och framfört allt så är det skönt att slippa leta bil! Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.