|
|
|
|---|---|
|
Köpt en BMW E91 med väldigt mkt småprickar i lacken... hjälper inte att den är vit :) Asfalt och annat småprickigt i lacken (intorkad björksav kanske). Någon som kan tipsa om bästa rubbing/lackrengöring för att råda bot på detta... ? Har polermaskiner. Priset spelar ingen roll, allt är billigare än att lämna in den på rekond. | |
| Testat stark avfettning, och gno in de med en svamp ? De gjorde jag på min och mina "fläckar" försvann, sedan tog jag lite turtle wax på och de blev bra. | |
| Testat clay/lera? | |
| Det är nog samlat i lacken under 4års tid... så det sitter tämligen bra :) | |
|
Börja med en bra kallavfettning, förslagsvis Mac124 Prickbort. Spola av med högtryck och schamponera. Spola av och gå sedan på med clay. Länk /Masten |
|
|
Länk kolla här, finns lite FAQ och dessutom en "tvättguide" du kan ladda ner med lite tips ang detta. Med vänliga hälsningar Patrik Malmros Owner: Carseal patrik@carseal.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
