|
|
|
|---|---|
|
Hej Bmw vänner... Har ett problem som jag hoppas nån vänlig själ kan hjälpa mig med.. Har en e39 touring med stora datorn i (16/9) navi men skulle starta bilen häromdagen då plötsligt hela displayen slocknade, det lyser runt alla knapparna samt den lilla röda lampan som indikerar att stereon är på, inga knappar funkar på stereon men dem från ratten funkar fortfarande, verkar som själva stereon funkar då den spelar på till och från då jag har samma fel som dem flesta andra med att "mute" funktionen hoppar in och bryter till och från.. Så vad kan det vara som hänt med min display?? har inte hunnit riva runt för att kolla säkringar mm utan frågar här först.. /mvh Erik | |
| den röda lampan lyser förövrigt konstant då bilen är avstängd och larmad.. | |
| Fel i videomodulen kan gi svart display,prøv å koble den ut ,og ha kabel direkte i navispilleren. | |
| hej jag jobbar med bmw navi skärm ljus har gått sönder för det det går inte fixa du måste bytta skärmen. jag har en st om du vill köpa billig 2800. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.