|
|
|
|---|---|
|
Hej Hört på omvägar att det finns ett ställe som heter Autobahn i Svedala som utför reparationer och service på just BMW. Är det någon som har erfarenhet utav dom? Preaparatus Supervivet | |
| mycket professionella , har lämnat in bilen där ett antalgånger | |
|
De är mycket duktiga och håller vettiga priser. Rekomenderas varmt Våga Vägra Förenade Bil ;) // Henrik |
|
| Har inte anlitat dem själv men har en kollega som alltid lämnar in bilen där. Han är riktigt nöjd med dem! | |
|
Kan varmt rekommender dom. proffesionella och servicemindade med hyffsade priser. //Stefux |
|
|
FB tar exempelvis 2.200:-/år för däckhotell. Autobahn gör det för 695:-. Bara ett litet exempel. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
sluta äta svampar Förenadebil tar in 2200:- för hjulförvarning 1 termin kostar ca 1100kr |
|
| Nu har jag inte frossat i svampar utan besökte Svedala häromdagen i annat ärende och har bara positiva vitsord om den firman, de ska även få serva min bil inom kort och jag hoppas och tror att de kommer göra ett minst lika bra jobb som de större firmorna, återkommer med mer info när den är klar. | |
| Är bilen klar nu...? ;-) | |
|
LOL :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.