|
|
|
|---|---|
|
hejsan på er alla.. Nu har man vart på besiktningen och fått några fina anmärkningar av den så trevliga besiktningsmannen, som rubriken gäller var det genom rostiga fjäderben fram. Bilen de gäller är en bmw 328 touring med m-chassi. Nu är ju då frågan hur jag ska göra och vill rådfråga denna ytterst trevliga och kompetenta panel om vad köpa. De jag funderar över är om man ska bara byta fjäderbenen fram lr satsa på att byta dämpare runt om för de känns lite mossiga även bak. Alternativt om man ska satsa på köpa sig ett set med coilovers till bilen. Jag har en budget på runt 4000 som kan spenderas på detta. Kom gärna med förslag vad som ni finner lämpligt. // Tackar på förhand. | |
|
JOM från tillbilen.se i Göteborg tycker jag är okej, Kan även köpa dem via JOM direkt i Tyskland och sparar ytterligare någon tusen lapp. |
|
|
Clintan, där var ju ett bra alternativ. Bra pris med, men dom är inte för stötiga dom, vill ju kunna köra runt med min 6 åriga dotter med i den fina bilen |
|
| Så som du köper dem är de helt okej lagom. Nu har jag modifierat mina, så min bil är relativt stötig. Fick modifiera lite för att mina fälgar sticker utanför skärm kanterna med c:a 2 cm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.