|
|
|
|---|---|
|
i lördags då de var som varmast så åkte jag med ac´n på hela dan.. stannade för att käka och såg att de rann under bilen. tänkte att Ac´n läcker?? eller är det kondensvatten från ac´n. lite läskigt är det med bilar som droppar vätska.. ---------------------------- King of the road | |
|
ingen som vet??? ---------------------------- King of the road |
|
|
Det är med största sannolikhet kondensvatten. Mvh. Micke Olsson |
|
|
tack.. de va de jag ville höra.. ---------------------------- King of the road |
|
|
ja jag hade samma problem med min 323 -96, jag hade varit ute och kört ganska hårt en kväll sen stannade jag ett tag och såg hur det började rinna vatten under bilen. det hade det alldrig gjort tidigare men jag kom efter ett tag fram till att det nog var kondens. har nu kört problem fritt 6 veckor sen dess, så det var nog inget allvarligt. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
På E39 kommer kondensslangarna ut på var sida om växellådan, i stort sett mitt under bilen och det står till o med att man inte ska oroa sig om det kommer vätska under bilen i instruktionsboken. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.