|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Kan man som valig dödlig göra sökning på besiktningsuppgifter på en bil om man ar regnumret? Jag vet att man på trafikverket kan få fram när senaste besiktningen är gjord men jag skulle vilja ha alla. Det som jag egentligen vill ha är ju datum, mätarställning och gärna eventuella anmärkningar. Det finns ju en del bilar som är skruvade och nybesiktade med lååååg mätarställning. Då kan man lätt tro att siffran stämmer, om det i trafikverkets register står "rätt" siffra men att det i tidigare besiktningar varit en mycket högre siffra. |
| Bara om du vet bilägarens fyra sista siffror i personnumret kan man se ett par besiktningsprotokoll tillbaka. Annars kanske man kan få fram äldre protokoll via telefon. | |
|
eller bilprovningen... var där när jag slarvade bort mina inga problem dom skrev ut alla... there can be only one |
|
|
Hör av dig till Bilprovningen det gjorde jag och fick allt inklusive kopia på det tyska regbeviset. Nu när det finns andra aktörer kommer man väl få kontakt transportstyrelsen enbart eller ringa alla och höra om bilen varit hos dem?! Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.