|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| BMW ICOM,ISIS,ISTA gör jobbet.. | |
| Och interfacet kostar ca 700 USD | |
|
LotecM3.. Kan du maila mig.. skulle behöva hjälp med kodningen.. zolle@home.sol.se ///M |
|
|
Hej LotecM3 och alla andra.... Jag undrar om du kan hjälpa mig att ändra språk på navin+svenska menyer? Jag bor i Lund, du höll väl till i Malmö..... Mvh Kenth kenth.wennerberg@comhem.se |
|
|
hej drar upp en gammal tråd . har köpt en tysk x1 23d 2011 med bla detta. 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 698 AREA-CODE 2 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8TK PASSIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 840 HIGH SPEED SYNCHRONISATION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION går det att få detta att funka på svenska? e23power |
|
|
Om jag stoppar i en ny enhet med den stora skärmen och navigator, jag har den lilla utan Nav, är det då någon i Sverige som kan programmera den så att det funkar? T.ex. denna: Länk Vad avgör om man kan dra igång t.ex. talstyrning, bluetooth, appar m.m. Är det bara omprogrammering eller tillägg av mer saker? |
|
| Jag bor i Östergötland men är ofta i Stockholm. | |
| Fråga säljaren dom ordnar allt med kodning som krävs så det är plug and play.Han kommer behöva ditt chassinummer sen brukar dom ordna d. | |
|
Hej! Nu har jag uppdaterar till v41 för att kunna ha Combox med Apps men svenska fungerar inte. Har ändrat vin till svenska och kodat om Cic men går inte välja svenska. Några tips? För visst ska svenska fungera med V41? _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Var ute i garaget o kollade lite snabbt vilka språk farsans 535 har: Länk Länk *Tyska *Engelska *Spanska *Franska *Italienska *Hollänska *Polska *Portugisiska *Ryska? *Svenska *Turkiska "hubba-bubba" *Ytterligare "hubba-bubba" "märkligt att inte danska,norska,och finska inte finns med men "hubba-bubba" bara koppla upp bilen till E-sys /ISTA |
|
|
Tack för svaret Bianca men din farsa har inte V41 i sin bil. Uppgraderar jag CIC:en till nyare Version så förlorar jag BMW Apps då senare versioner kräver FSC-koder för denna funktion :( Svenska finns ju med i menyn men går inte välja :( (kolla filmen) Är det någon som har V41 i sin CIC och kan bekräfta att svenska fungerar? Kan man uppdatera bara språkfiler men behålla Versionen på den programvaran tror ni? _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Problemet löst. EINHEITEN_MASTER hmi _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Hej, lyfter en gammal tråd. Någon som kan hjälpa mig att få svenska menyer, M3 e93 2009. |
|
| Har en vän som precis köpt en -09 E61'a med CIC Navi Pro, som endast har tre språk, Italienska, Engelska samt Tyska. Går det att ändra språk i denna tidliga CIC-bil med NSC-Expert, utan att först uppdatera mjukvaran hos BMW? | |
| Jag oxå Lotec, kan vi träffas? Maila mig på Martin.johansson@elserviceab.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.