AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
645

Valsning av skärmkanter i Blekinge?

Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Tjenare, jag skulle bara höra om någon känner till någon firma eller privatperson som kan valsa skärmkanter på en E36?? Tycker nämligen att det är lite surt att däcken går i när man är fler än två i bilen..

Jag vore väldigt tacksam vid svar!
32ProPro-medlem
2.455
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
har du fått några svar? Jag kanske är intresserad av detsamma. 1 cm mellan skärm och 225/45/17"-eagle-F1-orna i tom bil.

/Patrik i Karlskrona, 325i cabrio -94, BMWCS 4096
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Sorry Patrik, jag fick åka upp till Göteborg och MH Styling för att ordna det. Men det blev bra som fanken, jag har nämligen inga problem att åka full bil längre.
Jag har nu 255/35 18 på mina fälgar bak.
De tog 500 kronor per hjulhus.

Snabbt och enkelt att fixa.. *ler*
Det är inte så att du kör den svarta sänkta caben i stan?

/Fidde
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
vad har MH-styling för mailadress/telenummer/hemsida??

hade tänkt åka till sthlm o valsa - men har 25mil enkel resa mindre till gbg =)

/danne

GLAD!
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
BMW-Danne: Jag förstår dig, inte så roligt att behöva åka jätte långt för att utföra ett sådant ingrepp. Jag fick åka 35 mil enkel resa till Götet...

Du hittar dem på: Länk där finns nummer, adress och mail.

Lättast att hitta dem är att köra emot mölndal, kolla efter Mercedes "Hedin bil". Det ligger nämligen precis brevid dem...

/Fidde
ap
32
appleryd
528i limo -98
Det är på gång!, Jag har hört av arbets kollegor i Torsås att en kille ska starta i karlskrona med lite av varje b.l.a valsning, gjutning av egen designade
spoliers, och troligtvis import av kända tuning märken.
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Det hade ju varit riktigt nice juh...
Det finns på tok för lite sådant här nere hos oss anser jag...
32ProPro-medlem
2.455
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Hur blev lacken efter valsningen - inga spår alls eller? Kanske vore värt en utfärd ändå? Skulle dessutom kunna täppa till det plåtveck på insidan som samlar grus och vatten och är klurigt att hålla rent.

Till Fidde.
Nix, den svarta är inte min och inte den lila heller (som bor i Ronneby) men väl en av de 2 eller 3 mauritziusblåa E36-cabbarna som rullar i Karlskrona. (Vilken dussinbil man har ;-)
Inga fancy kännetecken förutom OZracings F1fälgar,vindskydd och vanliga kjolpaketet.
och BMWCS-märken i ovankant av framrutan.

/Patrik, 325i cabrio -94, BMWCS4096
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
325cabrio: Jag har inte haft av mina fälgar för att kolla hur lacken blev på inner sidan av kanten men utvändigt blev det inte ett märke. Du kan ju få se bilen om du vill se resultatet.
Kommer att finnas nere på Vallåkra om du inte hinner se den i stan.
Annars är det ju bara att maila!

Är inte helt säker på om jag har sett din bil men det har jag säkert.

Ha det!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.