|
|
|
|---|---|
|
Hej! Försöker hitta en fin 530 e39 touring med M-paket o rätt färg på både bil och interiör men de är fan smått omöjligt, om man inte vill betala 80-90.000 för en bil och det tycker ja tyvärr inte en sån gammal bil är värd. Funderade då på om man kan hitta en som e rätt förutom det yttre M-paketet och kitta på den med det själv? Men vad är det som skiljer på schmiedmann's delar och andra kopior man hittar annonser på på blocket? Är schmiedmann originalgrejer eller? 14000kr för en frontspoiler känns ju lite sådär... | |
|
Det för 14tkr på Schmiedmann är komplett paket (runt om) BMW original. Till E39 finns det ett eftermarknadskit i ABS-plast med god passform för ca halva priset. |
|
|
Har goda erfarenheter av den ät eBay-säljaren: Länk Länk Köpte M-front till min förra E36 cab av honom - mycket hög finish och sugpassning! Inte är han särskilt dyr, heller.... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
"den här eBay-säljaren" ska det ju stå... 5500 inkl frakt hem till dörren för front+akter är väl helt OK? Så här såg mina prylar ut efter uppackning: Länk Och efter lack och montering: Länk Lycka till! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Tack grabbar! :) De är ju en jävla prisskillnad det! :) Bara försöka hitta ett lämpligt objekt o köpa nu också :) |
|
| intercare-trading.com är bra köpte min M-front i ABS-plast till min E39 där, inga bekymmer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.