|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jahopp.... Min modifieringslista av min F10 växer.... Nåja inget överdrivet - men vad sägs om en BMW M550d x-Drive diffuser tillsammans med ett custombyggt Quad-system? 4st 3.5" pipor visar sig längst bak nu. Börjar bli riktigt nöjd med mina modifieringar faktiskt :) Nyfiken på hur det ser ut? Kika här: Länk :) | |
| Wow vad snygg. En riktig drömbil!!! En av de snyggaste F10or jag har sett. Dina nya fälgar gjorde verkligen halva bilen, för att inte tala om avgasrören. Ett par M5 speglar i framtiden så har du något riktigt unikt ;) | |
|
Heey mannen...sjyst blattebil !! |
|
| Djabag: Idiot. | |
| Grymt snygg!!! | |
| Nice! Bara svarta njurar och någon proper splitter fram så är den komplett! Får man fråga vad avgassystemet gick på installerat och klart? | |
|
Brorsan kör också Quad pipes på sin f10a 535i med 20" :) Ska försöka posta bilder ikväll jag med :) |
|
|
riktigt läcker Nikeman! Fälgarna är kanonfina. Törs man fråga var du köpt och vad de kostar? Snart behöver du bara byta motorn :-) Snyggt jobbat! /Anders |
|
|
NiKeMaN: Du har verkligen god smak, ska bli kul att se bilen live vid tillfälle. Fälgarna är grymt snygga . 21 tum gör verkligen skillnad i proportion. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Quad-avgas? Behövs det på den motorn? Djabag: Och vem är bäst skickad för att känna igen en? |
|
|
Mycket snygg kärra!! Men grabbarna med kusar under huven kommer bli besvikna när de inte får något motstånd vid rödljuset ;) /Bellamy |
|
|
Blattebil ser iaf inte ut så om du frågar mig Nikeman bilen är snygg 21 tummare ser inte så stora ut Meeen varför så liten motor Som en berömd Tony Urving skulle sagt Ha deT |
|
|
Skulle vara Irving Ha deT |
|
Verdi |
Är lite emot quad pipes på en så pass tam bil. Men annars är bilen snygg. |
|
Läcker, såg en AW M5 F10 igår. Både såg och lät brutal. Denna är oxå läcker men i mina ögon är det svårsmält med 520d men jag vet heller inte hur Du använder den :) Inne i stan och lugnkörning, why not men pendlarbil och långkörning... Kanske inte, missförstå mig rätt men fränt stuk och grattis! |
|
| Jag håller med, ser skitfet ut, men det känns samtidigt lite fånigt med så mycket avgas på en snikmotorbil. Men skit i oss haters, fortsätt! Bilen är skitfet! | |
|
Snygg bil och allt håller sig inom smakfullhetens gränser IMHO, Men jag måste också säga att jag tycker quad-pipes blir lite för mycket på en 520, det ska egentligen bara sitta på en M-bil. Förstå mig rätt, det ser bra ut men känns fel s.a.s. Hoppa över frontsplitter och M5-speglar, det blir för mycket. Särskilt fronsplitter är en styggelse i mina ögon. Trodde 21" skulle bli för mycket men det ser bra ut. |
|
|
Stort tack för alla kommentarer. Steaman: mja "behöver" väl varken stora fälgar, m-paketet eller något annat lulligt egentligen ;) Bellamy: Vuxit ifrån rödljusracing (tror jag?) så det känns ganska lugnt :) Thom525: Varför så liten motor? Ptja hade varken råd eller lust att lägga 150 000 till för att få ett 535d emblem. Dessutom brukar stora motorer innebära indragna körkort för min del och det orkar jag inte mer :)) XC60: Jag är nog beredd att hålla med ang speglarna och kanske frontläppen. :) |
|
| Snygg bil! Tycker fälgarna satt perfekt! Otroligt bra färgkombo på bilen. Personligen skulle jag skippat quadpipesen, satsat på ett snyggt dubbelutblås. Men de viktigaste är att du är nöjd :-) | |
|
Man kanske inte behöver köpa det värsta men men Ett mellan ting kanske ? Din bil ser riktigt bra ut iaf även med avgas sådana arr. finns tex på Audi MB mm även på små motorer ingår i deras (sportpaket ) eller vad det heter på deras språk Tycker att det skulle man kunna få även på Bmw eller ? Ha deT |
|
|
Det värsta idag är väl M550d så då är ju 535d i mitten ;) Annars är mellantinget 530d men även den är 100 000 dyrare än 520d och jag kan inte motivera den prisskillnaden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.