|
|
|
|---|---|
|
Volvo XC60 T6 285hk, 2009a, ljusblå metallic, 8200 mil och är maxutrustad, nybes. ua., nyservad, Mr.capbehandlad, s&vdäck på likadana 19-tums fälgar drag, och motorv. Är dessa bilar lätta att sälja? Finns endast 13 st på blocket. Hur mycket tror ni slutpriset på denna bil blir? | |
|
Ska du sälja eller köpa den..? Jag gillar XC60 T6 för övrigt, kul bil! Meeen törstig = passar inte alla ;) |
|
|
Hej jag har en C63 AMG och det är en kille som vill byta in sin XC60. Jag kommer lägga ut den för försäljning med en gång pga jag ej vill ha den bilen. Därför vill jag veta på ett ungefär vad man får ut om man ska sälja den. |
|
| Tror den är svår-Folk vill inte ha bilar med såna motorer idag Möjligen nån som inte bryr sig om vad det kostar att åka i, men då köper man nog en fabriksny | |
|
Tror också den är svårsåld.. Kikar på Blocket och ser några osålda sedan februari. Jämför med denna : Länk Gissar på att Du kan få max 250k vid en hyfsat snabb affär.. |
|
|
Roma; Jag kan ta XC60:n, om du tar över leasingkontraktet på min A1:a? :) (Behöver en kombi/SUV....) PM:a om det är av intresse. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.