|
|
|
|---|---|
|
Hej! Letar bussningar bak till min bmw och schmiedmann hade dom inte i lager så jag hittade denna sidan Länk Jag har beställt och det har nu gått 2 dagar och får inget svar på telefonen och sidan verkar vara lite halvskum, är det någon som handlat där eller har erfarenhet? MVH Jalapan | |
|
Jo, de verkar skumt. Betalade du i förskott? De här hittade jag när jag google:ade Länk har du kollat på skruvat . se? Köpte en dataväska för 3 år sen på postförskott, har inte har fått den än :P haha! Mvh Rickard |
|
|
Hur gick det? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jodå, det gick jättebra! Jag trodde att jag blivit blåst men efter 3-4 dagar hade jag ett epost meddelande med kollinr ;) , går ej o nå dom på telefon och företaget är från lettland. Totalt tog det 5arbetsdagar från beställning tills jag hade delarna i hand. Dom verkar reko trots allt! |
|
|
Okidoki, det låter bra! :o) Då lägger vi dem i listan över "billiga reservdelar"... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Vill bara rekommendera www.clausautoparts.se, köpte framvagnssats där för billiga pengar. Köpte drivaxel härifrån också för billiga pengar: Länk |
|
|
Jag betällde ett mellanaxel-lager till min E23 från dem. Tog ca en vecka att få det. Märke Swag, kostade bara 120 spänn + 90 i frakt. Kanske inte som BMW-orginal för 1600 men värt att prova och de hade allt från detta och 5 -6 st i olika prisklasser upp till Mahle för 1500. Men helt klart ok webbutik, tar betalt via paypal! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Inte så tokiga heller att ha göra med. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.