|
|
|
|---|---|
|
Är helt ny här på forumet, behöver hjälp angående köp av en BMW 535d E61. Vad ska man tänka på vilken utrustning bör man leta efter m.m. Budget ligger runt 300k | |
|
För det första köp så ny som möjligt efter -07 Sen se till så där är allt du vill ha tex stor stereo,dragkrok,stora/små fälgar,skinn ,komfortstolar mm För allt du kommer på efteråt kostar mycket pengar att uppdatera Oftast har import bilar mer utrustning än svenska men tänk på att kolla upp dem noga inte bara importbilar Det är alltid lättare att sälja en bil med mycket utrustning och de är oftast inte så pass mycket dyrare att det av skräcker vid beg köp Hittar du en bil du är intresserad av länka till den här så får du ofta mycket bra info om just den bilen Ha deT Lycka till |
|
|
Tack för bra svar. Är väl framförallt dessa 2 jag kollat lite extra på. Länk Länk |
|
| Den första bilen skulle jag välja | |
| Ok, Vad är ett rimligt pris för en sådan bil? | |
| Helt klart den första. Mycket trevlig spec på en svensksåld! | |
| Gissar 300' +-5% | |
|
Ja det lutar väl åt den första. Nu började jag dock kika på E60 (får väl försöka klämma in barnvagnen i den) och då hittade jag den här. Länk |
|
| Den vita är minst 40-50' fördyr | |
|
Vad tror ni om den här ska man vara försiktig med import, vet inget om firman heller. Länk |
|
|
Bilfirman har varit uppe för diskussion tidigare. Bilen i sig behöver inte vara nått fel på, men måste undersökas först. |
|
|
Tycker du skall titta på den första touringen du länkar till dels är det lättare att ra av med en touring när det blir aktuellt dels har ni barn med vagn mm så platsen är skönt att ha Och framförallt har den avstängning till airbagen på passagerar platsen fram Som bara det kostar ca 12 tusen att få gjort på en utan Nu snackar jag kanske skit för jag själv har aldrig mina barn fram men det vill många ha Tänk på att alltid kolla historian på bilen Lycka tll Ha deT |
|
|
Sedanen hos malmöbildepå har eftermonterat m-paket. Den vita har varit till salu i två års tid. Jag hade satsat på den första. Verkar vara en vettig bil. |
|
|
@ fure Kolla din powerpost på sidan. Har skickat dig ett mail |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.