|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad tycker ni om detta erbjudande? Länk Tycker det verkar var ett bra erbjudande. | |
| Ja det är en bra deal helt klart. Dock bör man räkna in att nya Touringen kommer i höst. | |
|
Ok pris, men de är lite fula eftersom "Advantage edition" finns som paket och kostar 29000 och inte 59400 som de skriver. Men plockar man ihop utrustningen separat blir det väl 59.400 antar jag. Men paket finns ju alltid så det ser jag som ordinarie pris. Länk |
|
| Det är mycket bil för pengarna men inget klipp ekonomiskt, eftersom andrahandsvärdet sjunker på alla begagnade när de rear ut. Ord pris för min var 440 000, nettopris 360 000. Det är bäl ingen som betalar ord pris. Det hade det inte varit värt. | |
|
Ingår det metalliclack när man köper Exclusive Edition Touring med Advantage Edition-paketet? Tycker det är väldigt mkt bil för pengarna. Jmf med att köpa en trist V70 kinetic. Hur tror ni bmw resonerar om man byter in sin nuvarande bmw 325iT -06, bjuder dom skit eller ger dom ett ok bud när man köper en sprillans bil av dom? |
|
| Skit förstås. Men tillräckligt för att du ska byta. | |
|
De ger 170000för en 325d T med helskinn sportstolar och panoramatak, 4800mil -08 |
|
| Frågan är vad dom bjuder för min 325iT -06, automat, sportstolar, halvskinn,svartmet, 19" nitrofälgar, rätt bra skick. 12.000 mil, fullservad på bmw, svensksåld om jag köper en sprillans ny bil av dom för 350.000? | |
| 120-150'? | |
|
120 är i alla fall min smärtgräns nedåt.... Vad kan det vara för leveranstid på en ny 320d? |
|
| Det var 2,5 mån för mig. Men det kan bero på hur produktionsplanerna ligger i fabriken. Idag åkte sommardäcken på, härligt. | |
| Varför inte en 325i igen? | |
| 325:an är underbar, men jag kör rätt mycket i tjänsten och funderar på diesel | |
Verdi |
Det fina är såklart att förmånsvärdet, som baseras på bruttopriset, hamnar under brytpunkten på 7,5PBB (=330') utrustad och klar. Blir nog rätt mycket dyrare med en F31 med samma utrustningsnivå. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.