|
|
|
|---|---|
|
Hejsan ! Jag är sugen nu på att köpa mig en E34 M5 och tänkte sälja min E34 540iA. Det är en E34 540iA Individual -93a som gått 23750 mil och är nyservad. Bilen är en Daytona-violett med MYCKET utr. Den har lite rost (2 dörrar i nederkant är rostiga men inget som syns när dörren är stängd) och lite klarlacksläpp. Står på 18"tums E39 M5 fälgar Här kommer en utr-lista, på tyska dock. Nr. Beschreibung 240 LEDERLENKRAD 401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH 416 SONNENSCHUTZROLLOS 423 FUSSMATTEN IN VELOURS 428 WARNDREIECK 437 EDELHOLZAUSFUEHRUNG 438 EDELHOLZAUSFUEHRUNG 464 SKISACK 481 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER 494 SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER 498 KOPFSTUETZEN IM FOND 510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT 528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) 534 KLIMAAUTOMATIK 540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG 661 BMW BAV. CASS. III 672 CD WECHSLER 6-FACH 676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM 690 CASSETTENHALTERUNG 704 M SPORTFAHRWERK 801 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG 940 SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Individualfahrzeugdaten 0490 Lackierung Lackierung in daytonaviolett-metallic, wie Schl.Nr. 283, incl. AuÃ?enspiegel und StoÃ?stangen, gem. B 8100.E 0940 Sonderwunsch = Shadow-Line, wie Schl.Nr. 339 Här finns bilder på bilen - Länk Nå ? Vad kan man få för denna ? | |
| Jag tror på 10-15k | |
| Ja, jag håller med... om den är fin så kanske 25, | |
|
Det var snabba ryck du har ju bara ägt det i 1½ månad! Så något liknande du betalade kan väl vara lämpligt om det nu inte var chockartat mycket eller lite. Det är massor av faktorer som avgör priset, rostm, var i så fall? Servicehistorik, oljebyte i lådan? Fungerar lådan som den ska? Fungerar kliman? Allt annat? Stötdämpare friska? Vilka hjul finns, skick på däck? Ja det finns massor att gå igenom för att kunna värdera rätt. Japmax sålde sin fina och mycket välunderhållna förra året för ca 36tkr, där ligger du sämre till i och med så kort ägande då är frågan vad tidigare ägare lagt ner. Mvh Stephan |
|
|
Jag går i dom fotspåren än så länge, sen är de ju kul att se vad bilen är värd i andras ögon :) Dom som vill får ju se den den 26maj i Eskilstuna och avgöra. Får jag ett bra bud så kanske de blir svårare att motstå. Men jag är säker på att jag kommer behålla den och köpa mig en likadan fast M5 till sommaren. Detta va mer bara en "intressekoll" För jag har ju börjat köpa massa nya saker till bilen som jag tänkte sätta på under vinterrenoveringen. Så detta va mer av en intressekoll...Och efter allt du gjort Stephan så blir de inte svårare att behålla den ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.