|
|
|
|---|---|
|
Ska inskaffa såna till min bil: Antar att de finns många här som köpt sina speglar själv. Vart har ni köpt dom?? pris?? kvalité? passform? mvh Daniel Finns på icq: 60288954 | |
|
upp Finns på icq: 60288954 |
|
|
Har samma funderingar, pris och kvallite. finns tygligen för under 650:- att köpa >> Länk Men är dessa speglar något bra? (passform osv.) Har man el-speglar så vill man ju ha el? /Niklas |
|
|
precis.. el vill man ha... måste ju va många här som köpt till sin(a) bilar som kan berätta juh Finns på icq: 60288954 |
|
|
köpte m3speglar till min citroën i spanien de gick på 39 euro paret utan fästplattafästplatta gick på 12 euro per platta manuellt styrda... de är en exakt kopia av orginal......fannns även i el samt krom... Mvh/ Daniel |
|
| M3 spelgar på en citroen ? lite vilt ! | |
|
ingen annan? Finns på icq: 60288954 |
|
|
Är det nån som provat speglarna från www.Danmobility.se Passform..osv. Fredrik.D |
|
| Fick mina från Hova.com idag..såg helt okej ut..så det blir provmontering på torsdag.. | |
|
Kanske en dum fråga men hur är det med färg på bakspeglar man köper såhär? Måste man lacka dem? Vart gör man isåfall detta för bästa resultat och vad kostar det? /H |
|
|
Humpe: De kommer olackerade. Bara att lämna in dem på en lackverkstad så lackar de dem. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Vart tog inlägget med priserna vägen?? BMWCS #4675 Länk |
|
| Inlägget med priserna var väl bara ett erbjudande som gällde under begränsad tid har jag för mig. | |
|
nfs ,hova .hovas pekar uppåt kostar 1000 :- manuell el 2000:- nfs 2700 ca :- kanon pass :-)) hovas e tjockare i fästplattan oxo |
|
|
Är det med blinkers i ?? PH |
|
ErikNilsson |
Kingen: Vad menar du med att de pekar uppåt? Gör inte original M3-speglar det också? Kan ju vara bra att känna till om man ska köpa därifrån någon gång. |
| Har testat m3 speglar från hova tidigare och dom fungerar väl bra ser ok ut!!! men jag skulle inte vilja påstå att jag tycker att det var nån super kvalite!! lite epiga o dålig infästning! låter mycket när man ställer in dom och iallafall på min så började glaset vibrera vid 100 km/h | |
|
jag menar att dom har mer vinkel så att säga upp än original!!! hvas dom skakar ,ja lite när man kör fort!! |
|
Hardbaronen |
Jag köpte M3 speglar till min E30 från dalhems 850:- med adapter-platta. Kan inte påstå att de e nån jätte kvalite´vibrerar å skakar i högre farter |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.