|
|
|
|---|---|
|
Bara några dagar efter min senaste service var det dags - igen! Fick ett mail från BMW Voice med en länk till en hel binge frågor som jag fick fylla i om mitt senaste besök på verkstaden; allt från kundbemötande, om bokad tid hölls, om alla fel åtgärdades, om bilen var fin vid avhämtning und so weiter. Kul! Hoppas att alla som får en sådan länk tar tillfället i akt och ger sin bedömning. ---- BMW CS #6212 | |
|
Tänk på att svaren inte är anonyma som påstås utan all uppföljning går direkt till verkstad/säljare. |
|
| Tycker det är bra, bara hoppas att folk vågar vara ärliga - trots icke anonymiteten. Audi Sthlm ringer innan besöket och efter besöket, också en rejäl uppryckning. | |
|
Bra initiativ från BMW. Att uppföljningen går direkt till verkstad/säljare ser jag som positivt. Raka puckar: de frågar vad jag tycker, jag säger som det är. Min uppfattning är att BMW Sverige insett att kundbemötandet varit lite si och så under en period, och att de nu ryckt upp sig ordentligt. Bavaria Solna, där jag är kund, har faktiskt gjort ett helt perfekt jobb det senaste året. Gäller både service och försäljning. Jag är en gnällspik i vanliga fall men kan nu inte hitta någonting att anmärka på. :-) /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.