|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 335d -08 med Professional DSP och bluetooth stöd (telefonljud). har dessutom aux in och USB in. Jag har dessutom en Android lur som jag skulle vilja koppla in i bilen och köra ljud ifrån till min stereo utan sladdar. Om jag kopplar in en aux sladd till min telefon så får jag ut allt ljud korrekt, men jag vill helt enkelt kunna slopa denna sladd. Finns det något sätt för mig att fixa detta? | |
|
Här diskuteras några varianter Länk "BMW six appeal" |
|
|
Hej! Jag kör med Länk Funkar bra! Kan enkelt använda rattknappen för att växla till 'Audio' när det ringer. Mvh Stephenj |
|
|
Om du har den utrustning som du beskriver så borde du kunna följa anvisningar i länken. Länk |
|
| tyvärr så verkar jag inte ha detta då hans idrive menyer ser annorlunda ut mot mina | |
| Har nu installerat BT i min bil och BMW lagt in programvara för detta. Jag fick inte heller samma menysystem på telefonen som klippet visar. Varför skiljer det sig är det någon som vet? | |
|
jxp, Vad har du för bil och årsmodell? |
|
| en 320 touring-10 med hårddisk baserad navi och facelift. Jag har alltså det nya systemet med tillhörande menyer och idrive. Killen pratar om att det inte ska finnas olika sysytem men uppenbarligen så finns det eftersom hans och mina inte stämmer | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.