|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte höra vad ni tror att man får för en BMW 320i STCC e46 från 2004? Tycker det är ganska vitt prisspann (om man kollar blocket) och vet inte hur mycket mer värt det är med STCC paket än vanligt M-sport? Lite info: *Färg: Silbergrau metallic *Svensksåld *Manuellt växlad *3 ägare inklusive mig *10000mil *Sportstolar i mocka/tyg *Xenon *Regnsensor *Full servicehistorik *STCC paket (M-sport chassi, sportstolar, antrazit innertak, sportratt, M-sport aerodynamik paket osv) *M135 18" fälgar med sommardäck *16" aluminium med vinterdäck *Harman Kardon ljud Bilen är i jättebra skick, finns inget att anmärka på. | |
|
Jag sålde min 325iM STCC -04, 10.300mil, 3 äg, endast servad på BMW, för en dryg månad sen, samma spec men utan HK-ljudet. Annonspris 90 tKr, såld för 87 tKr. Den var i mycket bra skick bortsett ett par stenskott. Jag tror jag kanske gav dem lite för billigt, eller så hade jag tur att killen körde GBG-Lund och högg den redan via telefon. Prova lägg ut den för 99' och dumpa den till 90-95 efter ett par veckor. |
|
| Vad hade du själv tänkt dig? | |
Karl-Hilding |
Jag tror inte att du får vara realist och sätta ett pris på 85´ Lite skillnad på en 325 och 320. Bör vara minst 10-12´mindre för en 320. |
Karl-Hilding |
Skall vara: Jag tror att du får vara realist! |
|
Har funderat på 89tkr! Så kan man väl göra nått på det priset sen... men somsagt, tycker det är ett stort prisspann. Bra att få en indikation på vad den kan vara värd iallafall! |
|
|
Återkom gärna med vad den går för. Kanske läge för expertpanelen att gissa vad den kommer att gå för? :) Jag tror 85 tKr +/- 5tKr. |
|
| Hör av mig om/när jag säljer den :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.