|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Vet inte vem som är yngat, men både Urban och Torbjörn är hos Perre. | |
|
Har man alla delar gör man det på en helg! Byter man kedjan är det väl lite längre tid som krävs! Sträckaren byter man nog på 10-15 minuter! Mvh |
|
|
Det strider nog mot forumets regler att tala om verkstäder, för i en annan tråd var det en som bad om tips om någon verkstad som kunde fixa plåtskador. Jag svarade att jag kan rekommendera en, men mitt inlägg togs bort av moderatorn med motiveringen att "reklam eller annonsering är inte tillåtet på forumet". Lite väl nitisk bedömning tycker jag, men det är inte jag som bestämmer vad man får säga. Det kanske inte är tillåtet att tipsa eller varna om verkstäder tänkte jag? |
|
| Lasse-SL500: Löjligt och synd om det blivit så. Man får väl köra med PM istället när det gäller verkstäder. | |
|
Lyfter gammal tråd då jag tror att 100% av M62 drabbas. Konstruktionen är ju sån att de slits, blir tunna och går av. Man kommer liksom inte undan. Verkar hända från 20-35k mil. Både min -02 och svågerns -04 drabbades runt 27k. Numer finns väldigt få bilar som gått mindre än 20k mil så att köpa en idag där de inte blivit utbytta är mycket dumt. Troligen smartare att köpa en med 29k på mätaren med bytta grejer än en som gått 18k. Om man nu ponerar likvärdigt i övrigt. Vilken det aldrig är men ändå ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Då har detta hänt mig också :) Nån som har en komplett lista på delar att köpa hem ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.