|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Inredningen var t om fulare än den gröna, vem specar en bil så här egentligen? | |
| Störtskön ju! Bara byta trälisterna till svarta så är det king! | |
| Håller med föregående talare svarta lister så är det king.Snyggt med svart o rött. | |
| Yes, svarta lister och bilen är awesome ju :) | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
nej nej listerna ska ju va röda ;) |
| en gammal jobbarkompis hade den färgen på sina säten i sin 3 serie compact riktigt äklig färg | |
| Tycker det var snygg. Min gamla alfa 156 SW var svart metallic med röd skinninredning, riktigt snygg kombination tycker jag! | |
|
Förskräckligt fult, jag minns när de var nya och bilarna kom in så där (sv-sålda). Det är vidrigt. Rött läder är en sak, men rött tyg... Och folk ogillar blått läder eller blått plysch det är hundra gånger bättre. Mvh Stephan |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Det är lite fel bil, tänk er en svart E39 sedan, kanske vit med den röda klädseln, kanske inlägg i silver istället för trä alternativt de svarta listerna som ser ut som svart marmor, mycket lätt tonade rutor så inte det röda lyser genom rutorna för mycket, original M-paket plus 17" m fälgar, xenom angeleys. Hade jag helt klart kunnat tänka mig som bruksbil :) Tittade på en 525 -03 med samma röda inredning, jag backade inte på klädseln utan div skavanker :/ |
| Ser ut som man kliver in i en bordell... | |
|
Min tidigare bil hade röd klädsel. Länk Gillade det skarpt. Antar att det har lite med vad där är för bil och vilka andra färger man blandar. Måste ju hålla med om att trälister röd klädsel inte är den bästa kombon. |
|
| Jag ställer mig i ledet som tycker det ser bra ut, men att interiörlisterna förstör helheten :) | |
|
Decerto: När jag såg bilderna på inredningen i din länk så slog det mig att jag också haft en bil som var röd invändigt: Länk Skrämmande likt din Mustang. Är det äkta vinyl i den med? |
|
|
aahh en härlig PV. Gillar säljsnacket i annonsen. vinyl, nejdå det var läder:D |
|
| Länk | |
| Kanske var tänkt som damens bil från första början. :) Lär ha varit svårt att sälja det exemplaret när dessa bilar stod lite högre i värde... | |
|
Jag hade utan problem kunnat köra en bil med röd inredning, men hade nog inte köpt någon med tanke på att jag ska sälja bilen någon gång i framtiden. Va på håret att byta till mig en röd skinninredning med sportstolar till min 540 för många år sedan, men det vart aldrig affär. |
|
|
Kanske lite off-topic men "Ulla" har rätt i att bilen är unik. Länk |
|
| Ganska fula säten minst sagt. Det är en sak om det hade varit läder....Själv hade jag vinröda säten på min förra 3 serie men det var ju faktiskt snyggt till skillnad från denna som du länkat till. | |
|
Violettfärgad mahogny? (spy) Nån som har bild på sådan inredning? |
|
|
Har en kompis i Tyskland som hade vitt skinn i sin 850 Alpina Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.