|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla vart man kan köpa ett komplett kitt till både fram och bakvagn till min m3 e36. Och vad detkan kosta. Ska man köra på powerflex eller finns det något bättre? /Fredrik | |
| Jag har köpt Powerflex på www.ebay.co.uk | |
|
Jag köpte powerflex på Amotek - Länk Går att diskutera, powerflex är som original skulle jag vilja påstå, möjligen lite flexiblare, hårdare. Finns de som kör med delrinbussningar, har själv ingen erfarenhet om att köra med det. Och det finns garanterat folk att hitta på blocket som svarvar det åt dig. Sen som tredje och kanske bästa alternativ om du vill ha bra grejer så skulle jag vilja rekomendera Millway. Länk |
|
|
Finns även nåt som heter Strongflex som ska vara konkurrent till Powerflex. Aldrig provat och ingen erfarenhet, bara en hint. Även jag skulle rekommendera att prata med Samuel på Millway hur eller hur :) |
|
|
Jag kör med Strongflex, den hårdaste varianten, överallt utom bärarmsbussningarna där fram (där jag har M3 original) på min Compact. Mycket nöjd. De har gått på både bana och gata. De hårda Strongflex är hårdare än Powerflex, och mycket billigare. Rekommenderas om man inte vill ta steget till helt stumt som alu och delrin. ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.