|
|
|
|---|---|
| Hej funderar på att köpa denna bil och undrar om det är någon som känner till den eller har ägt den. vad anser ni om priset har handlaren värderat den rätt. mvh | |
| Den ser skitfin ut och priset är herätt! | |
| du som bor i norrköping känner du till nåt om firman är dom bra seriösa | |
| haha jag fatta ju nu marin att du skojade har ju för helvete glömt länken hahaha | |
| Länk | |
|
Dom är auktoriserade för bl.a. Mercedes Seriös firma och bilarna är alltid iordninggjorda och utan anmärkningar. Priserna är högre än hos konkurenterna. |
|
|
Har du kollat upp vad bilen kostar för dig i skatt och försäkring Min kostar ca 1000 :- i månaden och är du 25år och bor i Malmö kan jag tänka mig att den rusar i försäkringskostnad Bilen är ser på bilderna fin ut men är 25 tkr för dyr enl mig om den inte är fullt utrustad Ha deT |
|
| Vet säkert att nÅgra kommer hoppa på mig nu men kommer ha bilen på min far då försäkring kostar mig riktigt mycket. Dom ville ha 57 tusen för min e55a hehe. Jag gav ett skammbud på denna nyss 160 får se vad dom säger den är trots allt 7 år gammal ju. Mvh | |
| För 160k kan du fetglömma att du får den. Lägg ett seriöst bud, som du kan tänka dig betala den bilen....eller så får du hitta nån billigare. | |
| hahah jag medgav att det var ett skammbud och vet om det men prövade ändå, han var beredd och släppa den för 2 tusen mindre 175 var mitt bud som jag verkligen kunde tänka mmig betala för den men det ville han inte så jag får leta nytt, mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.