|
|
|
|---|---|
| som rubriken lyder så undrar jag om alla 318is är sönderkörda? det känns väldigt svårt att hitta en där toppen inte gått sönder och om man nu gör det så är det fantasipriser. är motorn verkligen så dålig eller är dem hårt körda? | |
| Jag hittade en väldigt fin 318is 90, gått cirka 20 tusen mil, jag är nöjd med min men jag antar med att man får räkna med att lägga lite pengar på reparationer med tanke på att det är gamla bilar, vissa har ju antagligen körts hårt med. | |
|
Är det E30 318iS du tänker på? Dessa är 21-22år gamla och har varit överkomliga i många år = de går åt. Tror du har lika lätt/svårt att hitta motsvarande bil av annat märke. Mvh Stephan |
|
| Om man säger så här...varför köper man en e30? Alla 320,325 som gått här i stan har då fått smaka på varvstopp dagligen! Så inte så konstigt att många av dem är slutkörda! Däremot tror jag de är lättare att hitta en fin 318 än 325! Sen så räcker de ju med en liten kokning så är toppen paj. | |
| ja skulle vilja ha en e30 som andra bil . Har haft en 318 och tyckte den var riktigt rolig men motorn var kass som på alla 318 och 316.,, vill gärna ha en facelift och en 325 e för dyr.. 318is känns perfekt både gällande prestanda och utseende men som sagt så e de flesta helt slut tyvärr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.