|
|
|
|---|---|
|
Finns det att köpa hylsa/aluminium busning som sitter inpressad i spindel Den som främre länkarmarnas spindelleder sitter i, kan ej hitta någonstans På sprängskisser eller eftermarknads butiker att dessa går köpa löst. Är det möjligt att man måste köpa hela spindeln när en sån är trasig? | |
|
Är det inte som så att spindeln är inpressad i bussningen och inte tvärtom, och att bussningen i sin tur ska pressas in i godset på bilen ? Har inget svar på din fråga för övrigt. |
|
| Jo så är det men hylsan följde med ut och när jag skulle dra av den av spindelleder gick den sönder, min undran är om dessa går att köpa nya. | |
| Jo så är det men hylsan följde med ut och när jag skulle dra av den av spindelleder gick den sönder, min undran är om dessa går att köpa nya. | |
|
Känner till problemet och det är därför jag rekommenderat i i en annan tråd att man lämnar in på verkstad för byte av nedre länkarm. Det är inget roligt att hålla på med sånnt där skit helt enkelt. Vet inte om de där aluminiumbussningarna går att få tag på :/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.