|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är det här en bra produkt.? Är den enkel och installera? Länk | |
|
Undrar me?? BMW CS #07491 |
|
|
Hej. Ingen som vet?? Är kanske något annat man kan använda istället? |
|
|
har för mig att BSW inte skickar enheten till europa, liknande enhet finns hos BRL och heter Dension 300, 500 eller Five beroende på vad du är ute efter, kosta lite men ska vara värt de. har ingen sj men testat en, o gilla skarpt, blir definitivt en Dension vid nästa skatte återbäring :) |
|
| här e den Länk | |
|
Okej. Jag Tackar för svaret. :) Men den är en hel del dyrare här bara. Men är det enkelt o installera den.? Så man inte behöver plocka i sönder halva inredningen. haha. |
|
|
jag upptäckte det var redan draget med kablar i min bil :P trodde jag bara hade askfats hållaren :) killen som gjort det monterade själva enheten framför passageraren bakom panelen vid fötterna sen drog han kablarna förbi växelspaken till askfatet och tror han koppla direkt mot stereon. så det borde inte vara alltför svårt, ta bort panelen vid golvet som du drar utåt, ta ur stereon om du ska dra till stereon, bort med växelspaks damasken och mitten panelen så kommer du nog åt överallt. finns en video serie från BSW på youtube om du söker Dice E39, bäst o kolla där innan du börjar testa. väldigt bra förklarat. ursäkta det långsamma svaret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.