|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Jonas M3 |
SÖNDAG HÄNDER DET GREJOR HÄR MED... M-Tritschka |
|
Jag kommer också,dock inte med min M3:a.Det blir med 525:an med lånade 18" fälgar på.men man får väll titta in era M3:or då och kanske hämta lite ideér......till mitt projekt.Har än så länge bara monterat vita blinkers runt om + GT splitters fram och M-mattor.Ska även snart dit med framrutedekal och kanske den justerbara delen i mitten som GT bilarna har.Lär visst kosta 2300:- på BMW så det kan man väll kosta på den. Vi hörs på knutstorp då!!! Mvh Ricke |
|
|
Ricke: den justerbara delen på gt:spoilern lär kosta mer än 2300:- e det inte den som går lös på ca 10000:-? . Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
Jonas M3 |
Ang knutstorp.... brukar alla m3:or ställa sig på ett ställe eller e det nån som e sugen att ha ett main place? M-Tritschka |
|
I fjor så stälde vi upp efter modell. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
Jonas M3 |
ok, det kommer att bli kanon........sett fram emot detta så jävla länge....har ni nåt bra tips på var man fäster en kamera snyggt o lätt i coupén..... vi brukar dra upp nackstödet o klämma kameran där, förutsatt att man inte har modell 1980 tal på kameran....funkar bra i de stora sportstolarna... M-Tritschka |
|
oki....får väll kolla med BMW då.Fick bara ett tips tidigare här på forumet att det inte var så dyrt.NFS säljer nämligen inte den delen pirat :( Mvh Ricke |
|
|
Jonas M3: Jag har provat att sätta ett ej utfällt kamerastativ mot baksätet i mittposition. Sedan fäller jag baksätet lite och leder bak silvertejp som är klsitrad vid kamerastativet. När jag sedan sätter tillbaka baksätet kan jag klistra silvertejpen mot plåten i hatthyllan. Nederdelen av kamerastativet fixerar jag genom att dra baksätesbältena korsvis med liten ögla runt stativet. Det blir ordentligt stabilt samtidigt som jag får både hastighet/varvräknare och väg perfekt. Tänkte försöka redigera in hastighet/varv/växel och kanske varvtider/maxhastighet i Adobe Premiere. Sedan kan man värma sig under mörka stunder i höst... |
|
Jonas M3 |
peor....det låter ju kanon...jag har aldrig provat filma...det är en kompis med en annan m3 som sa att det gick o sätta hans lilla sony där...vi får se på söndag..... M-Tritschka |
|
Jag kommer på söndag. Jäkla dåligt väder idag, ska bli bättre imorrn. Mip |
|
|
Tjenare. Finns det några filmer från Knutis nånstans? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bumper: Jag håller på att redigera mitt material. Jag lägger in varv och hastighet i två "on-screen-mätare" vilket tar lite tid. Men räknar med att ha kommit fram till och genererat mitt bästa varv (1.18.0) om en vecka typ. Jag vet bara inte riktigt var jag kan lägga det. Är det någon som har tips? PeO. |
|
| PeOR: Maila Tommie här på BMW Power eller så kontaktar du Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.